Totalt antall sidevisninger

tirsdag 14. februar 2012

Cheese attack

Dette mønsteret oppdaget jeg på nett for mange år siden. Mønsteret er av Arne & Carlos, og jeg falt helt for det. Satte i gang med strikkinga, og oppdaget etter hvert at denne ble aaaaalt for stor. Hadde ikke noe lyst til å rekke opp, så ny plan måtte til. Da fant jeg ut av hvis jeg endret armene litt, kunne det bli en tunika av den. Begynte med armene, men fikk det liksom ikke til. Prosjektet ble liggende i kista mi i mange år, før her om dagen, gikk det opp et lys for meg. Heiv meg runt, og fikk den ferdig på en to tre. Genseren er fortsatt veeeeldig vid.
Men med et belte. Ble den ikke så ille.

Synes fortsatt nederdelen ble litt klumpete. Rumpa ble mye større enn til vanlig, og det trenger jeg ikke, har nok fra før av :-) Så har dere noen kreative tips, tar jeg gjerne imot :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar