Totalt antall sidevisninger

tirsdag 20. mars 2012

Strømstad

Ja, dere leste riktig. I helga var jeg på årsmøte i forbundet i Strømstad av alle plasser. Etter kansellering av fly på fredag, busstur til Værnes, mista flyet til Gardermoen og bussen som gikk derfra, ble det et senere fly til Gardermoen, og drosje derfra til Strømstad. Etter hvert kom vi endelig frem, meget slitne men dog.... Var utrolig glad jeg hadde med meg strikkinga, for det ble mange timer med reise og møter.

'Vel fremme på Gardermoen oppdaget jeg Starbucks ved utgangen. Selv om vi hadde det kjempetravelt, måtte jeg bare stikke innom å få tak i den beste kaffen noen sinne!

Vi lå på flotte Laholmen hotell, lå opp på en liten haug like ved sjøen. Helt nydelig beliggenhet, selv om noen var heldigere med utsikten enn andre. Var inne på rommet til kollegaen min, hun hadde et hjørnerom og en nydelig utsikt

Og her var den flotte utsikta mi.... Er forskjell på folk sier nå jeg ;)

På søndag sto vi opp til strålende sol. Hadde ikke så mye lyst til å dra hjem når det venta en snøstorm på oss...

Hadde i hvertfall en kjempeflott tu sammen med flotte mennesker. Hvis en god latter forlenger livet, blir jeg godt over 200 år etter denne helga :-) Gleder meg til å treffe gjengen igjen! Takk for en herlig tur alle sammen!

2 kommentarer:

  1. Høres ut som en riktig koselig tur, når dere først kom frem. Ha en fin helg

    SvarSlett
  2. Tusen takk for den kjempefine kalenderen jeg har fått av deg! Det har vært like spennende hver dag. Gleder meg til å prøve garnet. Det var bare smart jeg har prøvd før, og det digger jeg! Tusen, tusen takk :)

    SvarSlett