Totalt antall sidevisninger

lørdag 12. januar 2013

Noen av (fjor) årets julegaver

Jeg skulle vente til etter jul med å legge ut bilde av julegavene, men nå har vi jaggu meg rundet et nytt år, så da ble det visst fjorårets julegaver ;) Hadde så fin en plan at jeg skulle ta bilde av alle før jeg pakket det inn, og det kom jeg på helt på slutten av innpakkingen ;) Men jeg fikk hvertfall tatt bilde av to Oslo anorakker som nå befinner seg i Raufoss hos bonustantebarna. Strikket også masse ølvotter og trekk til tennbrikettbokser. Gavene ble tatt godt imot :)


Fargene kom ikke så godt frem, men den er i lyserosa og mørkelilla. Selvfølgelig må ei lita prinsesse på 5 år ha Hello Kitty knapper og merke :)


Denne i lys petrol og brun. Tøffe gutter på 4 år må få Biler merke og fotball knapper :)

Begge genserne er strikket i Nepal. Et utroligt mykt og behagelig garn å strikke av. Ny favoritt i den tykkelsen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar